Ügyvédjelölt Reality

Történetek egy ügyvédjelölt praxisából vágatalanul. Justitia szoknyája mellől élőben

Friss topikok

  • Lanolin: Mivel nem kapott büntit, nyugodt szívvel kèszülhet a következő rablására, italozó èletmódja enyhít... (2015.11.10. 17:13) Vihar utáni tájkép
  • B.O.L: Keves az ugyfel, hat ez azert nekem ujdonsag itt az egyesult kiralysagban talan az ugyvedek jartak... (2009.05.03. 15:23) dolgos 7köznapok

Linkblog

HTML

Bírósági mesék

2008.09.17. 18:04 | Ügyvédjelölt | Szólj hozzá!

Kedves Olvasó! Sajnos a soron következő nap nem sikerült túl érdekesre, ezért legfeljebb arról tudok beszámolni, hogy nulla ügyfélforgalom mellett arra nyílt lehetőségem, hogy a szomszádos szobákban dolgozó kollegát és egy titkárnővel ismerkedtem jobban össze, miközben a jövőbeli terveikről, hobbijukról stb beszélgettem! Ha más haszna nincs annak, hogy az meber reggel 8-tól beül az irodába akkor az, hogy jobban megismeri a szomszéd szobában dolgozókat.

A bíróságon nem volt szükség rám, egy poteiciális helyettesítés lehetett volna, ám az ügyvéd úr a rossz időre tekintettel (nem változott a tegnapihoz képest mára sem 10 fok szitáló-néha ráerősítő eső)hamarabb befejezte ebből kiindulva belföldi nyaralását!

Viszont a rá következő napon az ismételt titkárnői szerep mellett,amely közben egy adásvételi szerződés, egy földhivatali sorbanállás, csekk feladás, házassági bontó kereset megírása, elintézéese mellett, elmehettem két általam korábbi napokon megírt már említett családjogi keresetlevelet beadni a Bíróságon.

Ott aztán olyan tagbaszakadt embereket láttam , por és kontra , hogy egy kicsit meg is hökköltem! Mikor szembe jöttem, jobbnak láttam kitérni az óriás roma és őt rabláncon vezető még nagyobb BV tiszt elől, akikket biztos ami biztos egy géppisztolyos mégnagyobb kopasz bv őr kísért!ilyenből jött 4 darab! Család kint várta őket a lépcsőfordulóban meg a Bíróság előtt. Mielőtt megláttam őket az ikattóban megkérdeztem az erősen dekoltált titkárnőt, hogy biztos kemény napuk lesz, amire azt válaszolta hogy azért vannak az őrök, mrt múltkor az egyik rabnak a családja hozott egy kis italt, majd megfeledkezett viselkedni és volt egy kis kultúrzavar! Képzelem

180 120 kiló és erősen agresszív fej+kultúrzavar! szóval kitértem előlük nehogy kapjak pár tomfát vagy ahogy fantáziadúsan a rendőrők hívják "faTestápólót"...

Jó pofa élmény volt, és egyben elgondolkodtató! Hűvös volt, de a fickók rövidújjúban jöttek, látom legalább az állam nem spórol a Bv intézetek és rabomobilok fűtésén!

 

Üdv:Jelölt Úr

A bejegyzés trackback címe:

https://ugyvedjelolt.blog.hu/api/trackback/id/tr34668310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása